Zomato شیئر: اب Sequoia Capital نے Zomato کے حصص بیچ دیے ہیں، 4.4 فیصد حصص باقی ہے


Sequoia Capital Zomato شیئر کی قیمت میں کمی وینچر کیپیٹل فرم Sequoia Capital نے آن لائن فوڈ ایگریگیٹر کمپنی Zomato کے حصص فروخت کر دیے ہیں۔ BSE ایکسچینج کے مطابق، Uber کے بعد Sequoia Capital نے Zomato میں اپنے 2 فیصد حصص یعنی 2.12 کروڑ حصص فروخت کیے ہیں۔

زوماٹو کے حصص فروخت کریں۔
BSE پر دستیاب اعداد و شمار کے مطابق، Sequoia Capital نے 27 جون 2022 سے 25 اگست 2022 کے درمیان Zomato کے 2.12 کروڑ حصص فروخت کیے ہیں، جبکہ اس سے پہلے 6 ستمبر 2021 سے اکتوبر 2021 کے درمیان، Sequoia Capital نے Zomato کے تقریباً 6.67 کروڑ حصص فروخت کیے تھے۔

اسٹاک گر
Sequoia Capital کی طرف سے حصص کی فروخت کے بعد، Zomato کے حصص میں کمی درج کی گئی ہے۔ Zomato کے حصص کی قیمت 0.81 کی کمی کے بعد ₹ 62 پر آگئی ہے۔

Uber نے بھی حصص فروخت کیے۔
حال ہی میں ٹیکسی سروسز کمپنی اوبر نے زوماٹو کے حصص فروخت کر دیے۔ SCI Growth Investments II نے 27 جون سے 25 اگست 2022 کے درمیان زوماٹو کو اپنے حقوق کے 8.34 کروڑ حصص بھی فروخت کیے ہیں۔ تاہم، یہ پہلی بار نہیں ہے کہ زوماٹو میں حصص رکھنے والی کمپنیوں نے اوپن مارکیٹ میں اپنے حصص فروخت کیے ہوں۔ Uber نے Zomato میں اپنا 7.8 فیصد حصہ بیچ دیا۔ ہے Uber نے Zomato میں یہ حصص $390 ملین میں 50.44 روپے فی حصص میں فروخت کیا۔

ان کمپنیوں نے شیئرز خریدے۔
کچھ کمپنیوں نے مل کر Zomato کے شیئرز خریدے ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ حصص گلوبل انویسٹمنٹ اور وینچر کیپیٹل فرموں کیز سکوائر کیپیٹل، جیمز اسٹریٹ، ٹیمپلٹن گلوبل، ایف ایم آر اور میرای ایسٹ گلوبل انویسٹمنٹس نے خریدے تھے۔

یہ بھی پڑھیں

لائف انشورنس: اس لائف انشورنس پالیسی میں سرمایہ کاری کرکے 100 سال کی عمر تک واپسی حاصل کریں! تفصیلات یہاں پڑھیں

لنکو امرکنٹک نیوز: قرضوں میں ڈوبی ہوئی تھرمل پاور کمپنی کو خریدنے اڈانی-امبانی اترے، دیکھیں کس نے کتنی آفر کی



Source link