‘کوئی پلیز…’ ارشد وارثی نے ٹویٹر پر وسارا کو پکارا، یہاں کیوں ہے؟


کرکٹر عرفان پٹھان کے بعد وستارا ایئر لائنز کی خدمات نے اداکار ارشد وارثی کو ناراض کر دیا ہے۔ اداکار نے حال ہی میں ایئر لائن کی توجہ حاصل کرنے کے لیے ٹویٹر کا سہارا لیا۔ اداکار منا بھائی، گول مال، جو ایل ایل بی اور ایئر لائن کی کسٹمر سروس کے بارے میں دیگر کامیاب فرنچائزز جیسی فلموں میں اپنے کرداروں کے لیے مشہور ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ایک بار جب صارف ٹکٹ خرید لیتا ہے تو ایئر لائن سے رابطہ کرنا مشکل ہوتا ہے۔ اداکار نے مزید ایئر لائن سے ان سے رابطہ کرنے کی درخواست کی۔ واضح رہے کہ یہ دوسرا واقعہ ہے جس میں بھارتی کرکٹر عرفان پٹھان کے ساتھ پیش آنے والے واقعے کے بعد ایئر لائن کو اپنی خدمات کے لیے طلب کیا گیا ہے۔

ارشد وارثی نے ٹویٹ کیا، ’’وستارا، ایک بار ٹکٹ خریدنے کے بعد آپ سے رابطہ کرنا ناممکن ہے… کوئی، براہ کرم مجھ سے رابطہ کریں…‘‘ واضح رہے کہ ایئر لائن نے صورتحال کا نوٹس لیتے ہوئے جواب دیا ہے۔ ٹویٹ پر، وارثی کو ان کے ساتھ رابطے میں رہنے کی یقین دہانی کرائی۔ ایئر لائن نے ان کے ٹویٹ کا جواب دیتے ہوئے کہا، “محترم مسٹر وارثی، ہم آپ کی مدد کے لیے حاضر ہیں۔ براہ کرم اپنے رابطے کی تفصیلات ڈی ایم کے ذریعے ہمارے ساتھ شیئر کریں، اور ہم ترجیحی بنیادوں پر اس کا جائزہ لیں گے۔”

اسی طرح کے ایک واقعے میں ہندوستانی کرکٹر عرفان پٹھان نے اپنے اور ان کے اہل خانہ کے ساتھ اپنے عملے کے بدتمیزی کے لیے وسارا ایئر لائن کو فون کیا۔ یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب سابق کرکٹر اپنی فیملی کے ساتھ ممبئی سے دبئی جا رہے تھے۔ واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے، ایئر لائن نے کرکٹر کو یقین دلایا کہ اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے “اصلاحی اقدامات” کیے جائیں گے۔

بھارتی کرکٹر کے ساتھ ہونے والے واقعے نے مرکزی شہری ہوابازی کے وزیر جیوترادتیہ کی توجہ حاصل کی، جنہوں نے ایئر لائن پر زور دیا کہ وہ صورتحال کا جائزہ لے اور اس کا جواب دے۔ مزید برآں، سابق بھارتی کرکٹر آکاش چوپڑا نے بینڈ ویگن میں شمولیت اختیار کی اور ایئر لائن پر طعنہ زنی کرتے ہوئے کہا، “ارے وستارا، آپ سے بالکل غیر متوقع تھا۔”





Source link