ٹویوٹا انووا ہائکراس لانچ کی ٹائم لائن یہاں ہے: ڈیزل انووا نے الوداع کہا؟


MPV کائنات میں، ٹویوٹا انووا کرسٹا ایک مضبوط شہرت کا نام ہے اور ہندوستانی سامعین بغیر سوچے سمجھے اس بیج پر پیسہ لگانے کے لیے تیار ہیں۔ ٹھیک ہے، ٹویوٹا انووا کرسٹا کی بلٹ پروف قابل اعتماد اور آرام دہ سواری نے ہندوستانی MPV خریداروں کا دل جیت لیا ہے۔ درحقیقت، MPV کا ڈیزل انجن خریداروں کا سب سے بڑا انتخاب ہے۔ تاہم، ٹویوٹا نے ڈیزل اسپیک ٹویوٹا انووا کرسٹا کے آرڈرز کو قبول کرنا بند کر دیا ہے۔ جی ہاں، نئی ٹویوٹا انووا کے ٹیسٹ خچر کو ملک اور بیرون ملک بھی دیکھا گیا ہے، جو اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ ٹویوٹا اگلی نسل کا ماڈل تیار کر رہا ہے، اور اس کی نقاب کشائی اس سال نومبر میں کی جائے گی، جس کے بعد اسے اگلے سال کے شروع میں لانچ کیا جائے گا۔ .

نئی ٹویوٹا انووا کرسٹا لاحقہ کو ختم کرتے ہوئے ‘ہائیکراس’ لاحقہ استعمال کرے گی۔ یہ کہا جا رہا ہے، یہ بالکل واضح ہے کہ آنے والی ٹویوٹا انووا ہائکراس ایک ہائبرڈ پاور ٹرین کے ساتھ آئے گی۔ نیز، ٹویوٹا کی ڈیزل پاور ٹویوٹا انووا کرسٹا کے لیے مزید بکنگ قبول نہ کرنے کی مشق سے پتہ چلتا ہے کہ MPV ممکنہ طور پر اپنی پاور ٹرین آپشن لسٹ سے آئل برنر کو نکال دے گا۔

یہ بھی پڑھیں – دیوالی 2022 سے پہلے ہندوستان میں سرفہرست SUV لانچ: نئی ماروتی سوزوکی گرینڈ وٹارا، 2022 ٹویوٹا اربن کروزر ہائیڈر اور مزید

انووا کرسٹا کے 2.4L اور 2.8L آئل برنرز دنیا بھر میں سب سے مشہور پاور ٹرینز میں سے ایک ہیں، اور انہیں مارکیٹ کی ضروریات کے مطابق ٹویوٹا کے مختلف ماڈلز میں استعمال کیا گیا ہے۔ ان پاور ہاؤسز پر پلگ لگانے سے ایک نتیجہ نکلتا ہے – ٹویوٹا نئی ہائبرڈ پاور ٹرینوں کے ساتھ صرف پیٹرول کے راستے پر گامزن ہے جو چلانے کی لاگت کو ڈیزل پاور ٹرینوں کے معیارات پر لانے کی صلاحیت رکھتی ہے۔

تفصیلات کی بات کرتے ہوئے، آنے والی ٹویوٹا انووا ہائکراس TNGA-C مونوکوک فن تعمیر پر مبنی ہوگی۔ ہاں، نئی نسل کی ٹویوٹا انووا سیڑھی کے فریم والی MPV نہیں ہوگی۔ نتیجتاً، یہ سبکدوش ہونے والے ماڈل سے ہلکا ہو گا اور اس میں بہتر اندرونی پیکیجنگ کے لیے FWD کنفیگریشن ہو گی۔ خصوصیات کے لحاظ سے، توقع ہے کہ ٹویوٹا انووا ہائکراس 360 کیمرہ، بڑی انفوٹینمنٹ اسکرین، جدید آلات کے کلسٹر اور مزید کے ساتھ آئے گی۔ ممکنہ طور پر ایک الیکٹرک سن روف پیکج کا حصہ ہے۔





Source link