وندے بھارت نے ٹرائل رن میں تمام ریکارڈ توڑ دیے، ٹرین 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلی۔


وندے بھارت ٹرین کے چلنے کی حالت: ہندوستانی ریلوے نے آج ایک بڑی کامیابی حاصل کی ہے۔ ملک کی پہلی سیمی ہائی سپیڈ وندے بھارت ٹرین نے آزمائشی دوڑ میں اپنے تمام ریکارڈ توڑ ڈالے۔ وندے بھارت ٹرین ٹرائل رننگ میں 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ٹریک پر دوڑی۔ مرکزی وزیر ریلوے اشونی وشنو نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر ٹرائل رن کی ویڈیو شیئر کی ہے۔ اس کے بعد یہ ویڈیو دوسرے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر وائرل ہو رہا ہے۔

وندے بھارت دیسی ٹرین ہے۔ یہ ایک نیم تیز رفتار ٹرین ہے۔ وندے بھارت ٹرین میں کوئی الگ انجن نہیں ہے۔ وندے بھارت کا ٹرائل رن ریسرچ، ڈیزائن اور سٹینڈرڈز آرگنائزیشن (RDSO) کی ٹیم کی نگرانی میں ہوا۔ وندے بھارت 16 کوچز کے ساتھ 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلائی ہے۔

خود انحصار ہندوستان کی رفتار…

خود انحصار ہندوستان کی رفتار… #وندے بھارت-2 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے۔ pic.twitter.com/1tiHyEaAMj

— اشونی ویشنو (@AshwiniVaishnaw) 26 اگست 2022” title=”” target=””>

وزیر نے تعریف کی۔
وزیر ریلوے نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر ٹویٹ کیا کہ وندے بھارت ایکسپریس کا ٹرائل کوٹا-ناگدا روٹ پر کیا گیا ہے۔ یہ ٹرین 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلائی گئی۔ وندے بھارت میں ایک شاندار توازن ہے۔ ویڈیو میں پانی سے بھرا گلاس نظر آ رہا ہے۔ توازن اتنا بڑا ہے کہ 180 کلومیٹر کی رفتار سے بھی شیشہ اپنی جگہ سے نہیں ہلتا۔

سواری کا اعلیٰ معیار۔
شیشے کو دیکھو۔ 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار پر مستحکم۔#وندے بھارت-2 pic.twitter.com/uYdHhCrDpy

— اشونی ویشنو (@AshwiniVaishnaw) 26 اگست 2022” title=”” target=””>

ٹرین کی کئی آزمائشیں ہو چکی ہیں۔
معلوم ہوا ہے کہ کوٹہ ڈویژن میں اب تک وندے بھارت کے کئی ٹرائل ہو چکے ہیں۔ اس ٹرین کا پہلا ٹرائل کوٹا اور گھاٹ کے درمیان، دوسرا ٹرائل گھاٹ کا برنا اور کوٹا، تیسرا ٹرائل کرلاسی اور رام گنج منڈی کے درمیان، چوتھا اور پانچواں ٹرائل کرلاسی اور رام گنج منڈی کے درمیان اور چھٹا ٹرائل کرلاسی اور رام گنج منڈی کے درمیان کیا گیا ہے۔

ٹرین میں یہ سہولتیں ہیں۔
وندے بھارت ٹرین میں خودکار دروازے اور ایئرکنڈیشنر چیئر کار کوچ اور ایک دوسرے کے ساتھ کرسی لگائی گئی ہے۔ ٹرین کے ساتھ لگی کرسی کو 180 ڈگری تک گھمایا جا سکتا ہے۔ اس ٹرین میں جی پی ایس پر مبنی انفارمیشن سسٹم، سی سی ٹی وی کیمرے، ویکیوم بیسڈ بائیو ٹوائلٹ بھی لگائے گئے ہیں۔

ہر ماہ 6 سے 7 ٹرینوں کا ہدف
ریلوے ذرائع کے مطابق 74 وندے بھارت ٹرینوں کی تیاری تیزی سے جاری ہے۔ پہلے 2-3 مہینوں میں ہر مہینے 2 سے 3 وندے بھارت تعمیر کیا جا رہا ہے۔ اس کے بعد پیداوار 6 سے بڑھا کر 7 کر دی جائے گی۔ اس طرح اگلے سال تک 75 یا اس سے زیادہ ٹرینیں تیار کی جائیں گی۔

یہ بھی پڑھیں

اسمارٹ واچ مارکیٹ: ہندوستان کی اسمارٹ واچ مارکیٹ میں چین کو پیچھے چھوڑتے ہوئے 347 فیصد اضافہ ہوا۔

PNB بزرگ شہریوں کو دے رہا ہے زبردست آفر! FD پر 6.60% منافع، تفصیلات جانیں۔





Source link