میکس لائف: میکس لائف انشورنس پنشن فنڈ مینجمنٹ کے کاروبار میں داخل ہوگا، کاروبار جلد شروع ہوگا۔


ہندوستان میں میکس لائف انشورنس کیریئر: Max Life Pension Fund Management Limited، Max Life Insurance Company کا مکمل ملکیتی ذیلی ادارہ، اب پنشن فنڈ مینجمنٹ بزنس میں داخل ہونے جا رہا ہے۔

پی ایف آر ڈی اے نے منظوری دے دی۔
میکس لائف انشورنس کمپنی کو پنشن فنڈ اور ریگولیٹری اینڈ ڈیولپمنٹ اتھارٹی (PFRDA) سے کاروبار شروع کرنے کی اجازت مل گئی ہے۔ اس حوالے سے میکس لائف کا کہنا ہے کہ وہ نیشنل پنشن سکیم کے تحت سرمایہ کاری کے اختیارات کے ساتھ پنشن فنڈ کا انتظام کرے گی۔ کمپنی پنشن فنڈ ‘ڈیفالٹ سکیم’ کے علاوہ نجی اور سرکاری شعبے کے صارفین کے لیے پنشن فنڈ کا انتظام کرے گی۔

یہ خدمات دستیاب ہوں گی۔
میکس لائف پنشن فنڈ کے انتظام کے ساتھ ساتھ صارفین کو پنشن پروڈکٹس کی ایک رینج پیش کرے گی۔ صارفین اپنی ریٹائرمنٹ کی منصوبہ بندی بہتر طریقے سے کر سکتے ہیں۔ کمپنی نے پہلے ہی پنشن فنڈ ریگولیٹر PFRDA کے ساتھ پوائنٹ آف پریزنس (POP) رجسٹریشن کے لیے درخواست دی ہے، تاکہ صارفین NPS اکاؤنٹس بھی کھول سکیں۔

اکتوبر میں شروع ہو جائے گا
پرشانت ترپاٹھی، ایم ڈی اور سی ای او، میکس لائف کہتے ہیں، “میکس لائف پنشن فنڈ مینجمنٹ لمیٹڈ ریٹائرمنٹ سیگمنٹ میں ہماری موجودگی کو مضبوط کرتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم ہندوستانیوں کو ان کے سنہری سالوں میں مالی طور پر تحفظ فراہم کرنے کے لئے پرعزم ہیں۔ 50 کروڑ روپے کے ابتدائی سرمائے کے ساتھ قائم ہونے والی فنڈ مینیجر کمپنی اکتوبر میں اپنا کاروبار شروع کر سکتی ہے۔ پنشن فنڈ برانچ کے لیے پہلے ہی سی ای او کا تقرر کیا جا چکا ہے اور جلد ہی دیگر عہدوں پر لوگوں کی تقرری کی جائے گی۔

صارفین کو زبردست منافع ملے گا۔
پی ایف آر ڈی اے کے رہنما خطوط کے مطابق، میکس لائف پنشن فنڈ اپنے صارفین کو بہترین منافع فراہم کرنے کے لیے کام کرے گا۔ یہ معلوم ہے کہ میکس لائف انشورنس کمپنی میکس فنانشل سروسز اور ایکسس بینک کا مشترکہ منصوبہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں-

دہلیویری شیئر کی قیمت: دہلیویری 75 ہزار ملازمین کو نوکریاں دے گی، کورئیر سروس کی استعداد بڑھے گی

لنکو امرکنٹک نیوز: قرضوں میں ڈوبی ہوئی تھرمل پاور کمپنی کو خریدنے اڈانی-امبانی اترے، دیکھیں کس نے کتنی آفر کی



Source link