فاریکس ریزرو: ڈالر 2 سال کی کم ترین سطح پر آگیا، 564.053 ڈالر پر، زرمبادلہ کے ذخائر


فاریکس ریزرو: ملک کے زرمبادلہ کے ذخائر میں مسلسل کمی کا سلسلہ جاری ہے اور اب یہ تقریباً 2 سال پہلے کی کم ترین سطح پر آگیا ہے۔ آر بی آئی کے ہفتہ وار شماریاتی اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ ہندوستان کے زرمبادلہ کے ذخائر 19 اگست کو ختم ہونے والے ہفتے میں 6.687 بلین ڈالر کم ہو کر 564.053 بلین ڈالر رہ گئے۔ گزشتہ ہفتے 12 اگست کو ختم ہونے والے ہفتے کے دوران ملکی زرمبادلہ کے ذخائر 2.238 ڈالر کم ہو کر 570.74 ارب ڈالر رہ گئے تھے۔

زرمبادلہ کے ذخائر مسلسل گر رہے ہیں۔
جولائی کے آخری ہفتے میں اضافے کے علاوہ ہر ہفتے ذخائر میں کمی واقع ہوئی۔ فروری کے آخر میں روس کے یوکرین پر حملے کے بعد سے 26 ہفتوں میں سے 20 میں اس میں کمی آئی ہے۔ رپورٹنگ ہفتے میں غیر ملکی کرنسی کے اثاثے 5.779 بلین ڈالر کم ہو کر 501.216 بلین ڈالر رہ گئے۔

ماہرین کیا کہتے ہیں
پربھوداس للادھر میں ماہر اقتصادیات اور کوانٹ تجزیہ کار ریتیکا چھابرا نے کہا، “ہندوستان کے غیر ملکی زرمبادلہ کے ذخائر 19 اگست کو گھٹ کر 564 بلین امریکی ڈالر پر آگئے، جو اکتوبر 2020 کے بعد سب سے کم ہے۔ زرمبادلہ کی مارکیٹ میں روپے کی گراوٹ کو کم کرنے کے لیے

زرمبادلہ کے کم ذخائر آگے بڑھنے کا امکان ہے۔
آگے بڑھتے ہوئے، چھابڑا نے کہا کہ غیر ملکی زرمبادلہ کے ذخائر قریبی مدت میں دباؤ میں رہنے کا امکان ہے کیونکہ DXY جولائی کے وسط میں اپنی بلند ترین سطح پر واپس آ گیا ہے اور تیل کی قیمتیں زیادہ رہنے کی توقع ہے۔

یہ بھی پڑھیں

پوسٹ آفس: ملک بھر میں 10 ہزار نئے ڈاکخانے کھلیں گے، صارفین کو ملیں گی بہت سی نئی سہولیات!

پٹرول ڈیزل کی قیمت آج: دہلی، ممبئی، چنئی اور کولکتہ میں آج پٹرول اور ڈیزل کی قیمت کتنی ہے؟ تازہ ترین نرخ جانیں۔



Source link