انڈین ریلویز: وندے بھارت ٹرین نے ریکارڈ رفتار سے آسانی سے ٹکر ماری- ویڈیو دیکھیں


ہندوستانی ریلوے نے چندی گڑھ میں وندے بھارت ٹرینوں کی رفتار کی آزمائش شروع کردی ہے۔ کوٹا-ناگدا سیکشن پر ٹرین کے ٹرائل کا ویڈیو مرکزی وزیر ریلوے اشونی ویشنو نے ٹویٹر پر شیئر کیا۔ ٹرینیں چنئی میں انٹیگرل کوچ فیکٹری (ICF) سے 18 اگست 2022 کو چنڈی گڑھ پہنچیں، جہاں انہیں رفتار کی آزمائش کے لیے تیار کیا گیا تھا۔ واضح رہے کہ تیسری وندے بھارت ٹرین دہلی اور چندی گڑھ کے درمیان چلانے کی تیاری کی جا رہی ہے تاہم اس معاملے پر حتمی فیصلے کا ابھی انتظار ہے۔ ٹویٹر پر ویڈیو شیئر کرتے ہوئے کہا گیا، “کوٹا-ناگدا سیکشن کے درمیان 120/130/150 اور 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے وندے بھارت-2 اسپیڈ ٹرائل شروع ہوا۔”

مزید برآں، ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ ٹرین کا اسپیڈومیٹر آسانی سے 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے مار رہا ہے۔ بعد میں، ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ ٹرین راستے میں ایک ریلوے اسٹیشن سے گزر رہی ہے۔ اسپیڈ ٹرائلز کے آغاز کے ساتھ ہی، ریلوے ہندوستان میں 75 وندے بھرتا ٹرینیں چلانے کے ہدف کے ایک قدم کے قریب پہنچ گیا ہے۔

نئی وندے بھارت ٹرین دو سے تین آزمائشوں کی کامیابی کے بعد تجارتی آپریشن کے لیے موزوں ہوگی۔ نئی وندے بھارت ٹرین میں زیادہ مسافروں کے لیے حفاظت اور آرام کی خصوصیات ہیں۔ ٹرین کے تصادم سے بچاؤ کے نظام (TCAS) یا Kavach کا تعاون خطرے میں سگنل گزرنے سے روکنے کے لیے (SPAD) واقعات اور اسٹیشن کے علاقوں میں تیز رفتاری اور ٹرین کے حادثوں سے پیدا ہونے والے خطرناک منظر نامے اپ گریڈ شدہ وندے بھارت ٹرینوں میں سب سے بڑی حفاظتی بہتری ہوگی۔

یہ بھی پڑھیں: اب ایک بادشاہ کی طرح سفر کریں! ہندوستانی ریلوے نے مہاراجا ایکسپریس کی بکنگ شروع کردی، ٹکٹ کی قیمتیں یہاں دیکھیں

ٹرینوں میں سنٹرلائزڈ کوچ مانیٹرنگ سسٹم بھی ہوگا، جو ایک نامزد فرد کو ریئل ٹائم میں تمام الیکٹریکل اور کلائمیٹ کنٹرول سسٹم پر نظر رکھنے کی اجازت دے گا۔ نئی ٹرینوں میں بہتر فائبر سے تقویت یافتہ پلاسٹک ہوگا، جو ہوائی جہازوں میں استعمال ہونے والے مواد سے تیار کیا گیا ہے، ان واقعات کے نتیجے میں جہاں مویشیوں کے بھاگنے سے ٹرین کے بیرونی حصوں کو کافی نقصان پہنچا ہے۔





Source link